ik vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van avonturenvanTheseus - WaarBenJij.nu ik vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van avonturenvanTheseus - WaarBenJij.nu

ik vertrek uit Athene

Door: Laura Schnell en Lea Goedegebure

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2016 | Griekenland, Athene

Ik, Theseus, ga mijn reisverhalen met jullie delen. ik hoop dat jullie er plezier in hebben om het te lezen, de reizen waren voor mij heel spannend.

Het eerste verhaal gaat erover dat ik vertrek uit Athene.

Ik woonde in het dorpje Troizon en was lekker aan het wandelen. Het begon met mijn moeder, prinses Aithra, toen ik achttien was geworden kwam ze naar mij toe, ik vond het toen wel jammer want ik was net met zo'n lekker ding aan het praten toen ze me stoorde. Ze zei dat ze met me wilde praten, toen hoorde ik het geweldige maar toch schokkende verhaal. Wat bleek nou mijn vader was de koning van Athene! Ze waren ooit verliefd en toen heeft hij mijn moeder zwanger gemaakt. Hij zei dat als ik sterk genoeg was, om het rotsblok waar hij zijn zwaard en sandalen onder lagen, op kon tillen. Dat ik dan naar hem toe zou moeten komen mijn moeder dacht dat de tijd nu rijp was. Dus zo vertrok ik met de lelijke stinkende sandalen en botte zwaard van mijn vader naar Athene.

Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2016

De zeereis naar Kreta

22 Januari 2016

ik vertrek uit Athene

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 2483

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: